Wednesday 29 May 2013

Astro Fiesta ;)

Assalamualaikum, hyee! ;) hari nii saya ada benda nak share. nak tau takk? selamat membaca k, readers sekalian :* hehehe


    Saya dan kazen ada buat band! Tapi maseh dalam proses. Semua tengah belajar. Nama band kitaorang, GCAJ :D nama ni ada maksud dia tau ;;) rasa malu pun ada nak bagitau. HAHA. So, tak payah tau lah kann? ;p

    Part saya as guitarist :D kitaorang ada 5 orang. Eda, kembar Era, or lebih mesra d panggil Akak *walaupun saya lebih tua dr dia.hehe* she as vocalist. Ani, besan saya *besan ehhh?haha* she playing as drummer. nak belaja susah sebab takda drum :( ni yang lambat nihh. Haa. Saya, Adek n Achik *adek saya* playing as guitarist! Kitaorang tak guna keyboard ;) cukuplah kan, guitarist tiga orang, gitar lead, bass and rythym :) haha *berangan jap*
    Haritu, masa ada karnival ASTRO FIESTA, ada artis datang! Kitaorang yang katering and diaorang makan kat kedai kitaorang :D seronok tau! Yang datang ada ramai, Ani Mayuni, Stanley AF, Amelia AF, Noni AF, Mael XPDC, Kodan RL, Pak Tam RL, Rizal. Sapa lagi ehh? Tak ingat dahh. HEHE. 
    Masa malam lepas diaorang buat show, kitaorang dah sediakan banner and gitar, nak mintak autograf :D hee. Sebelum, kitarang yang main sakan dgan gitar. Memekik jee kerja. Semua yang dalam kedai tu join kitaorang nyanyi. Kitaorng apa lagi. Makin naik daun lahh. HAHA. Saya yang main gitar time tuu ;;) hehe. Saya bukan nya pandai sangat. Tapi kalau lagu senang tu, boleh lah jugak sikit2! Haha. Nak tengok tak gambar saya main gitar? Jap ehh, nak carik ada tak.

haa ;p nih lahh guitarist waktu tuu *xberapa nak guitarist lahh.haha* 

Masa main gitar tu, artis belum datang. Yang ada kat kedai cuma kitaorang jee, parent, kazen, famili jee lahh time tuu. Sebab tu lahh berani main. Kalau orang lain yang tengok, jangan harap nak main. Maluu. HAHA. Tapi kitaorang main gilir2, nak practice jugak lahh kan. Hee ;) 
     Artis habis show pukol 12 tghmalam. Happening gilersss lahh time tu! HAHA. Habis jee diaorang buat show, terus g kedai nak makan :D sempat g baca doa sebelum makan *terbaik* habis makan, korang nak tau apa Kodan buat? HAHA. Dia main gitar tau. Tu pun kitaorang yang suruh. Happening habis! Bising sangat time tuu. Sayang gamba dia TERDELETE haritu :( sorry k, readers! Salah saya. Saya masih ingat lagi dia nyanyi camni, "HELLO HELLO HELLO, MAKAN TELOR!" hahaha. Semua gelakkk takk habis2! Lawak betol aaa! HAHA. Dah ehh. Taktau nak crita apa lagi. Battery lappy pun kong nihh! 

NAK TENGOK GAMBAR DIAORANG TAK? JAP EHH! ;) *MAAF KALAU GAMBAR TAK BERAPA NAK BANYAK EHH*

 Kodan :D

 Ani Mayuni and others. :)

 Diorang tengah makan :D
 Anjang, Mak, Noni, Usu, KakJue :D

 Me with Stanley :D

 Mak with PakTam



 masa diaorang nak balek :D

 Mael XPDC :D

 Ani, Ijat with Pak Tam :)


 KEKEKE :p

 Makan k makan :D hehe

 Me with Ani Mayuni :D

 autograf :D hehe

 *peace* Sis. Ani Mayuni with Stanley :D

Kak Amelia :D

 borak sakan nampak ? haha

 lalala :p

KODAN WITH SIDIN ;D *kembar ehh?haha*

okay readers, i'm out! battery kong ;( hehe. Assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment